مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

معرفی
شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب ، فعالیت خود را از سال 1380 با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان ، در راستای خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان در زمینه تولید ، معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی درمانی_زیبایی آغاز نمود.
نقطه عطف اسکان پویا طب، نظر بر نیاز جامعه پزشکی ، پیشروی در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد ، برای مقابله با ناهنجاری ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح بوده است.
اسکان پویا طب همواره هدف بزرگ مدیریت فروش تکنولوژی های برتر جهانی در زمینه های زیبایی و سلامت را دنبال می کند. توانمندی و پیگیری هدفمند؛ دو فاکتور مهم و از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید.
همواره نقطه نظر شرکت رسیدن به موفقیت های روز افزون در زمینه نوآوری است.
دستاورد
مجموعه دستاوردهای شرکت اسکان پویا طب طی سالها فعالیت خود، گردآوری کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه بوده است. که با تلاش و حضور در کنگره های داخلی و خارجی توانسته اند با جذب بیش از 5000 پزشک در زمینه های زیبایی، جراحی و زنان نمایندگی های شرکت را که مشتمل است از محصولات بزرگترین نمایندگی ها و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی را در سراسر کشور گسترش دهند.
مجموعه اسکان پویا طب متشکل است از چندین دپارتمان که از جمله آن ها میتوان به دپارتمان های علمی ، فروش ، آموزش ، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی اشاره کرد.
چشم انداز
شرکت اسکان پویا طب امید دارد که با یاری خداوند و با اتکا به دستاوردهای اخیر، طی سال های پیشروی با پیشبرد اهداف و توسعه دپارتمان های فعالیتی خود خدمتی فراتر در جهت پیشرفت علوم پزشکی ارائه نماید.

بلوار آفریقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، کوچه والی نژاد، برج افرا، طبقه اول، واحد ۱۰۹
۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴ – ۰۲۱۸۸۲۰۶۱۰۰ – ۰۲۱۸۸۸۸۵۷۵۰
info@skanpuyateb.com

کلمات کلیدی

کاربردهای آراف فرکشنال ویواسه

هایفو چیست؟

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه ipl shr

دستگاه لیزر جوانسازی و لیفت پوست

درمان قطعی جای جوش

آراف فرکشنال

چطور یک خرید موفق در انتخاب لیزر مو زائد داشته باشیم؟

دستگاه لیزر سه طول موج جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد

خرید لیزر سه طول موج

بهترین تکنولوژی لیزر مو زائد با مجوز

برترین تکنولوژی لیزر سه طول موج آمریکا

میکرونیدلینگ جیست؟

میزان تاثیر آراف فرکشنال

مزایا و معایب میکرونیدلینگ صورت

مزایا و معایب آراف فرکشنال

خرید دستگاه آراف فرکشنال

بهترین تکنولوژی لیفت و جوانسازی صورت

لیفت بوست بدون جراحی

rf fractional technology

پلاسما جت چیست؟

نحوه کار با پلاسما جت به چه صورت می باشد؟

مراقبت های ضروری بعد از انجام پلاسما

مدت زمان و تعداد جلسات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب پلاسماجت

عوارض پلاسما جت چیست؟

زیبایی بینی با پلاسماجت

استفاده از پلاسما جت برای درمان افتادگی پلک

کدام دستگاه لیزر برای پوست من مناسب است

دایود لیزر بلومون

خرید دستگاه دایود لیزر بلومون

تایپ پوستی من چیست؟

  • ۰
  • ۰

بلفاروپلاستی چیست ؟

بلفاروپلاستی در علم پزشکی به جراحی پلک گفته می شود. بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی و درمانی است که برای جوانسازی و رفع افتادگی های پلک بالا و پایین، سفت کردن شلی پوست و رفع کیسه‌های زیر چشم انجام می شود. این عمل زیبایی پس از جراحی بینی یکی از شایعترین عمل های زیبایی است که در ایران انجام می شود. روش های مختلفی برای برطرف کردن مشکلات پلک وجود دارد  که از جمله آن ها می توان به انجام جراحی عضو تا خدمات توسط لیزر و طب سنتی واشاره داشت.

پلاسماجت و یا به عبارتی پلاسما تراپی برای لیفت پلک ( بلفاروپلاستی ) یکی از جدیدترین روش های دنیا در این زمینه است. این روش نیازی به جراحی ندارد و عوارض و مراقبت های پس از آن بسیار کمتر از روش های جراحی مرسوم می باشد.

 

جوانسازی پلک با پلاسماجت

پلاسماجت یک روش درمانی بمنظور رفع افتادگی پلک و مشکلات دیگر می باشد که نیازی به جراحی و برداشتن پوست اضافه آن نمی باشد. پلاسماجت در تشبیه بیشتر شبیه به یک لیزر سطحی پوست می باشد.

پلاسماجت در واقع با یونیزاسیون سلولی در پوست اتفاق می افتد، در این روش لایه سطحی پوست (اپیدرم) از جامد به گاز تبدیل می شود و موجب جمع شدن لایه های تحتانی پوست می شود.

روش کار بدین صورت است که ابتدا کرم موضعی زایلاپی را به مدت ۲۰ دقیقه روی پلک موضع می کنیم (میتوان از تزریق سر کننده ها در زیر پوست نیز اقدام کرد). در لیفت پلک با پلاسماجت از تکنیک اسکن نقطه به نقطه استفاده میشود. مدت زمانی حدود نیم ساعت و تعداد جلسات درمان بین ١ تا ٣ جلسه به فاصله یک ماه و نیم می باشد.

شایان ذکر است که پس از عمل پوسته ریزیهایی روی پلک ایجاد می شود که در طول یک هفته از بین میرود و پلک به حالت طبیعی خود باز می گردد.

 

بلفاروپلاستی با پلاسما

بلفاروپلاستی روشی جهت درمان افتادگی خفیف تا متوسط پلک می باشد. همچنین افرادی که تمایل به جراحی یا بیهوشی ندارند و کسانی که تمایلی به ایجاد زخم یا اسکار بعد از عمل ندارند می توانند از این روش استفاده کنند . افرادی که سابقه جراحی پلک داشته و مجددا پلک آنها دچار افتادگی شده می توانند از بلفاروپلاستی با پلاسماجت استفاده کنند. همچنین از این روش در جهت کاهش عمق خطوط ایجاد شده در صورت و یا اسکارهای فرورفته آکنه استفاده مى شود.

عوارض پلاسماجت

این روش عارضه عمده ای ندارد، یا بهتر است بگوییم دستگاه جت پلاسما لیفت شرکت جت مدیکال در مقایسه با پلاسماها و پلاسما نماهای موجود در بازار بعلت بکارگیری تکنولوژی پلاسمای واقعی در درمان و با توجه به اینکه حدود ۷۰% پوست اضافه پلک برداشته میشود از جمله دستگاه ها و روش های ایمن بشمار می آید.

همچنین خطر باز بودن پلک که بعد از جراحی دیده میشود، در این روش وجود ندارد. بعد از عمل از کرم ترمیم کننده طی چند روز استفاده میشود. همچنین از این روش جهت کاهش عمق خطوط عمیق صورت استفاده مى شود. در این روش بیمار درگیر عفونت های احتمالی بعد از عمل جراحی نمیشود و این یک مزیت بسیار بالا در این روش می باشد.

در انجام لیفت پلک با پلاسماجت تورم و دلمه ای که در اطراف موضع ایجاد می شود در طول ۳ تا ۷ روز برطرف می شود. در پلاسماتراپی هیچ گونه خونریزی اتفاق نمی افتد و عملکرد پلک نیز بعد از عمل به صورت کاملا طبیعی خواهد بود. طی تحقیقی که در اروپا بر روی طیف متفاوتی از افراد اعم از زن و مرد صورت گرفته است ، میزان و درصد رضایتمندی افراد100% بوده است.

 

آیا درمان افتادگی پلک با پلاسماجت ممکن است ؟

افتادگی پلک یک عارضه رایج می باشد، که در آن میدان دید در فرد کاهش می یابد. این عارضه بدین صورت است که پلک بالا به صورت غیرمعمولی دچار افتادگی می شود یعنی پایین تر که به موجب آن ظاهر فرد خسته و یا مسن به نظر می رسد. این عارضه می تواند به صورت ناگهانی و یا تدریجی عارض شود. افتادگی پلک عوارض بسیاری را می تواند داشته باشد. خستگی ، سردرد و کاهش بینایی و تاثیرات منفی بر زیبایی از جمله این عوارض است. پلاسماجت به عنوان روشی مطمئن برای رفع افتادگی پلک می باشد. در پلاسماتراپی پلک بدون خونریزی و بدون نیاز به استراحت و بانداژ یا به معنای دیگر یک جراحی غیرتهاجمی می توان مشکل افتادگی پلک را رفع کرد.

عوامل وراثتی، محیطی و شیوه نادرست زندگی از جمله مصرف سیگار، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلاینده های محیطی در ایجاد چین و چروک اطراف چشم نقش بسزایی دارد. برای از بین بردن این چین و چروک ها روشهای زیادی وجود دارد که از بهترین آن ها میتوان به روش پلاسماجت بدلیل میزان ایمنی بالا اشاره داشت. قبل از توضیحاتی پیرامون محاسن استفاده از دستگاه پلاسما برای رفع افتادگی پلک شما را با این دستگاه آشنا می نماییم.

 

پلاسماجت چیست ؟

پلاسما جت دستگاهی است که با بکارگیری تکنولوژی پلاسما، جهت از بین بردن افتادگی و پیری پلک از آن استفاده می شود. در این روش بدون نیاز به جراحی و برش های ناشی از آن می توان جوانسازی پلک را انجام داد، این خدمت برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی پلک ندارند و میخواهند بدون بی هوشی و جراحی پلک هایی جوان و زیبا داشته باشند.

پلاسماجت و نقش آن در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم

پلاسماجت روشی است که با تکیه بر تکنولوژی پلاسما جوانسازی، زیبایی و جذابیت را به فرد باز می گرداند. تمرکز در گزینش متخصص‌های پوست و یا کلینیک زیبایی در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضمن اینکه بایستی با دقت به عواملی مانند کیفیت عمل و تجربه ی پزشک نسبت به این مساله تصمیم گیری نمایید.

 

رفع افتادگی چشم به وسیله پلاسماجت

در درمان بروش پلاسماجت از تیغ و برش استفاده نمیشود. در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمیشود بلکه با استفاده از تکنولوژی پلاسما لایه سطحی پوست تصعید( مستقیما از جامد به گاز تبدیل میشود) میشود. در پی آن لایه های زیرین پوست جمع می شود.

 

مخاطبان اصلی پلاسماتراپی چکسانی میتوانند باشند؟

  • افرادی که از جراحی یا بیهوشی و بیحسی واهمه دارند.
  • افرادی که دچار افتادگی خفیفی در پشت پلک خود هستند.
  • افرادی که افتادگی یکطرفه دارند و ممکن است جراحی موجب عدم تقارن آن شود.
  • افرادی که بیماری در کنترل خونریزی دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف میکنند.
  • افرادی که حالت چشمان شرقی (بادامی) دارند و قصد دارند حالت آن را بهبود ببخشند.
  • افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه یک هفته ای جراحی را نمیخواهند تجربه کنند.
  • افرادی که قبلا جراحی پلک داشته اند و بدلیل عدم تقارن میخواهند ترمیم آن را انجام دهند.

 

مزایای پلاسماجت

  • عوارض جراحی پلک را ندارد.
  • انجام امور و روال عادی پس از عمل امکان پذیر است.
  • روند بهبودی بسیار سریع می باشد و کمتر از 10 روز التهاب رفع می گردد.
  • این روش بسیار سریع بوده و در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه پایان می یابد.
  • افرادی که دچار شلی و افتادگی متوسط پوست هستند (بدون سایر نشانه های پیری چون چروک) میتوانند اثربخشی بالایی را تجربه کنند.

عوارض پلاسماجت چیست ؟

طی تحقیق و بررسی کلینیک های اروپا، پلاسماجت بر روی ۱۰۰۰ بیمار( ۸۰۰ خانم و ۲۰۰ آقا) در سنین ۲۳ تا ۸۲ سال انجام شده است. بیماران با هر میزان افتادگی پلک و حتی سیگاری ها هم تحت درمان قرار گرفته اند. نکته مهم این است که ۱۰۰ درصد بیماران از عمل راضی بوده و هیچ یک عوارض شایع و غیر بازگشتی را  نداشته اند.     برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمایید.

  • ۹۸/۰۶/۱۲
  • اسکان پویاطب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی