مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

معرفی
شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب ، فعالیت خود را از سال 1380 با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان ، در راستای خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان در زمینه تولید ، معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی درمانی_زیبایی آغاز نمود.
نقطه عطف اسکان پویا طب، نظر بر نیاز جامعه پزشکی ، پیشروی در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد ، برای مقابله با ناهنجاری ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح بوده است.
اسکان پویا طب همواره هدف بزرگ مدیریت فروش تکنولوژی های برتر جهانی در زمینه های زیبایی و سلامت را دنبال می کند. توانمندی و پیگیری هدفمند؛ دو فاکتور مهم و از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید.
همواره نقطه نظر شرکت رسیدن به موفقیت های روز افزون در زمینه نوآوری است.
دستاورد
مجموعه دستاوردهای شرکت اسکان پویا طب طی سالها فعالیت خود، گردآوری کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه بوده است. که با تلاش و حضور در کنگره های داخلی و خارجی توانسته اند با جذب بیش از 5000 پزشک در زمینه های زیبایی، جراحی و زنان نمایندگی های شرکت را که مشتمل است از محصولات بزرگترین نمایندگی ها و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی را در سراسر کشور گسترش دهند.
مجموعه اسکان پویا طب متشکل است از چندین دپارتمان که از جمله آن ها میتوان به دپارتمان های علمی ، فروش ، آموزش ، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی اشاره کرد.
چشم انداز
شرکت اسکان پویا طب امید دارد که با یاری خداوند و با اتکا به دستاوردهای اخیر، طی سال های پیشروی با پیشبرد اهداف و توسعه دپارتمان های فعالیتی خود خدمتی فراتر در جهت پیشرفت علوم پزشکی ارائه نماید.

بلوار آفریقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، کوچه والی نژاد، برج افرا، طبقه اول، واحد ۱۰۹
۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴ – ۰۲۱۸۸۲۰۶۱۰۰ – ۰۲۱۸۸۸۸۵۷۵۰
info@skanpuyateb.com

کلمات کلیدی

کاربردهای آراف فرکشنال ویواسه

هایفو چیست؟

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه ipl shr

دستگاه لیزر جوانسازی و لیفت پوست

درمان قطعی جای جوش

آراف فرکشنال

چطور یک خرید موفق در انتخاب لیزر مو زائد داشته باشیم؟

دستگاه لیزر سه طول موج جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد

خرید لیزر سه طول موج

بهترین تکنولوژی لیزر مو زائد با مجوز

برترین تکنولوژی لیزر سه طول موج آمریکا

میکرونیدلینگ جیست؟

میزان تاثیر آراف فرکشنال

مزایا و معایب میکرونیدلینگ صورت

مزایا و معایب آراف فرکشنال

خرید دستگاه آراف فرکشنال

بهترین تکنولوژی لیفت و جوانسازی صورت

لیفت بوست بدون جراحی

rf fractional technology

پلاسما جت چیست؟

نحوه کار با پلاسما جت به چه صورت می باشد؟

مراقبت های ضروری بعد از انجام پلاسما

مدت زمان و تعداد جلسات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب پلاسماجت

عوارض پلاسما جت چیست؟

زیبایی بینی با پلاسماجت

استفاده از پلاسما جت برای درمان افتادگی پلک

کدام دستگاه لیزر برای پوست من مناسب است

دایود لیزر بلومون

خرید دستگاه دایود لیزر بلومون

تایپ پوستی من چیست؟

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روشن کردن ناحیه تناسلی تا چه حد اهمیت دارد؟

آیا تا به حال متوجه میزان تیرگی پوست خود در ناحیه تناسلی شده اید؟

عوامل بسیاری وجود دارد که میتواند به پوست شما آسیب برساند. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی، اشعه خورشید، آلودگی های محیط ، گرما و بسیاری موارد دیگر میتوانند ازعوامل تیرگی پوست محسوب شوند. پوست ناحیه تناسلی از این موضوع مستثنا نیست.

اگرچه در طول دوران زندگی ؛ ما به تیره بودن این ناحیه از بدن عادت کرده ایم، و این موضوع بعنوان یک مشکل بهداشتی محسوب نمی شود. اما میتواند برای بسیاری از افراد این یک مسئله ناخوشایند بشمار آید. در حقیقت، این مساله میتواند مشکلاتی را در برقراری یک رابطه جنسی سالم یا پوشیدن لباس شنا ودر آن ها ایجاد کند. حتی این وضعیت میتواند بر اعتماد بنفس ، روابط و سلامت روانی روزمره آن ها تاثیرگذار باشد.

چه عواملی موجب تیره شدن ناحیه تناسلی میشود؟

با گذشت زمان، ناحیه مقعد و ناحیه تناسلی می تواند به دلیل عوامل طبیعی نظیر غدد عرق (عرق)، خونریزی قاعدگی یا عوامل خارجی از قبیل سایش ایجاد شده بوسیله لباس ، لباس زیر، تغییرات هورمونی یا گرفتن حمام آفتاب و بسیاری دیگر تیره تر شود.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر تکنیکی است که در آن تلاش می شود که تا حد ممکن رنگ پوست در ناحیه تناسلی را با سایر قسمت های بدن متحد کند. در میان پلتفرمهای پزشکی میتوان به Gynelase ™  CO2 که توسط INTERmedic توسعه داده شده است اشاره کرد.

همچنین روش ™ Gynelase می تواند در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:

  • درمان بی اختیاری ادرار استرسی
  • درمان سندرم آرام سازی واژن (درمان ریلکسی واژن)
  • درمان آتروفی واژن (درمان التهاب دیواره واژن)

مزایای استفاده از لیزر جهت سفید کردن واژن چیست؟

پس از درمان با لیزر Gynelase ناحیه تناسلی پاک تر، نرمتر و ظاهری جوان تر پیدا خواهد کرد.
همچنین ، این تکنولوزِ می تواند برای درمانهای دیگری از قبیل جوانسازی واژن، جراحی های گونان زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی و لیپوساکش (تزریق چربی) و… ترکیب و یا بکاربرده شود.

که این به نظر و مشاوره یا پزشک شما وابسته خواهد بود.

جهت مشاهده و مشاوره خرید دستگاه لیزر co2 فرکشنال روی لینک کلیک کنید.

 

  • اسکان پویاطب
  • ۰
  • ۰

رفع افتادگی پلک به روش Jett Plasma

پلاسما به نوعی گاز یونیزه شده شامل یونها و الکترونهای بسیار فرار و خنثی است که آزادانه حرکت می کنند. بدلیل تفاوت الکترومغناطیسی موجود در نوک وسیله و بدن انسان، تخلیه یونی موجب تخریب بافتی و تصعید اجزای سطحی پوست می شود. تصعید در علم فیزیک به معنی تبدیل مستقیم جامد به گاز است. بدلیل کانونی شدن گرما درسطح پوست گرمای شدیدی ایجاد می شود، بدین ترتیب در لایه های عمیق و زیرین پوست تحریک بافتی (سلول سازی و کلاژنسازی) رخ می دهد.

دستگاه Jett Plasma Lift ساخت جمهوری چک، ابداعی نو در علم زیبایی و درمانهای جوانسازی غیرتهاجمی بشمار می آید. دستگاه جت پلاسما، بدلیل استفاده از جریان  DC (Direct Current)در طول درمان هیچ تخریبی در بافتهای مجاور رخ نخواهد داد. دقت و ظرافت بالا، بزرگترین مزیت کاربردی دستگاه در نواحی حساسی چون پلک می باشد، همچنین عدم ایجاد بخارهای خطرناک در طول درمان در مقایسه با دستگاههای مشابه موجود از جمله ویژگی های انحصاری این دستگاه است.

دستگاه جت پلاسما علاوه بر درمان افتادگی های پوستی دارای کاربردهای فراوانی از جمله : درمان آکنه، درمان اسکارهای فرورفته و رفع چروکهای اطراف دهان و چشم ، لیفت و جوانسازی پوست و...می باشد. نکته مهم در روند طول درمان این است که با این روش هیچ گونه برشی بر روی سطح پوست ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که به آن بلفاروپلاستی غیر جراحی میگویند.

کاربرد های پلاسما در زیبایی

  • خالبرداری
  • لیفت صورت و بدن
  • اختلالات رنگدانه ای
  • بلفاروپلاستی (پلک بالا و پایین)
  • بهبود اسکار آکنه و اسکار جراحی
  • بهبود خطوط اطراف دهان و چشم
  • بهبود استریا یا خطوط زایمانی و ترکهای پوستی
  • رفع وارت،همانژیوم، لکهای پوستی و سالخوردگی
  • درمان زانتالاسما، گزانتالاسما و یا ضایعات عروقی و پوستی مشابه
  • رفع ضایعات پوستی مانند زگیلها (حتی در ناحیه تناسلی) ، فیبروم و ....
     

دستگاه پلکسر فقط درمورد چین وچروک هایی که ناشی از پوست اضافه میباشد موثر بوده و درسایر موارد تاثیری ندارد. و در در طول درمان ایجاد دود کرده که بسیار مضر و یا حتی سمی میباشد.

مکانیزم اثربخشی جت پلاسما

روش درمانی پلاسما مشابه لیزر سطحی پوست بوده که با تصعید سلولهای سطحی پوست موجب ایجاد نقاط برن در منطقه تحت درمان میشود. هنگام درمان، به علت سوختگی سطحی، روی نقاط درمان شده لخته تشکیل می شود. این لکه ها پس از گذشت یک هفته بدون هیچ کبودی یا اسکار جدا می شود. مهمترین نکته در مورد این دستگاه قابلیت کاربری آن برای تمامی تایپهای پوستی و عدم ایجاد هیچ نوع دود یا بخارهای سمی در طول کار با دستگاه و درمان می باشد.

هر جلسه درمانی چقدر طول می کشد ؟
پلاسما متوسط بین ۱۰-۱۵ دقیقه طول میکشد.
بیمار بایستی از کرم بی حسی موضعی برای حداقل 30 دقیقه قبل از انجام کار استفاده کند در مواردخاص بی حسی تزریقی ممکن است استفاده شود.

فرد به چند جلسه پلاسما جت نیاز دارد ؟
تعداد جلسات پلاسما جت کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست و سن بیمار دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است.
در برخی افراد با یک جلسه نتایج رضایت بخش بوده و در برخی نیاز به 2-3 مرتبه تکرار پلاسماست .

چه کسانی کاندید انجام پلاسما جت هستند ؟

افرادی که از جراحی یا از بیهوشی و بیحسی هراس دارند.

افرادی که افتادگی پلک کمی داشته و قصد ترمیم آنرا دارند.

افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه جراحی را نمیتوانند داشته باشند.

افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف میکنند.

افرادی که قبلا جراحی پلک کرده اند ولی بعلت عدم تقارن میخواهند هر دو چشم متقارن شود پلاسما جت توصیه میشود.

ظاهر پلک بعد از انجام پلاسما جت

پس از انجام پلاسما جت پلک قرمز و کمی متورم است و نقاط تحت درمان بصورت نقاط برن و قهوه ای رنگ هستند. تورم و کمی احساس سنگینی پلک بطور مختصر ممکن است در طول روز درمان اتفاق بیافتد. نقاط قهوه ای رنگ (یا اصطلاحا برن های ایجاد شده) خود به خود در طول ۷-۳ روز بعد میریزند و در طی این مدت نباید آنها را کند یا به آنها دست زد. حتماً باید اجازه دهیم تا خودشان بریزند. میتوان در این مدت از کرمهای ترمیمی جهت سرعت روند بهبود استفاده کرد.

توصیه های بعد از انجام پلاسما

پس از انجام پروسه درمانی با پلاسما می بایست به توصیه پزشک معالج عمل کرد. در اینجا به موارد معمول و روند کلی اشاره ای خواهیم داشت. بدلیل حساس شدن پلک پس از درمان بهتر است از مواجهه مستقیم با آفتاب خودداری شود.
از دستکاری یا کندن کراست یا دلمه ها خودداری نمایید. از اسکراب ، شوینده یا لایه بردار حداقل تا یک هفته پس از درمان یا بهبود کامل زخم ها استفاده ننمایید.
در صورتی که ناحیه درمان اطراف چشم یا پلک است بدلیل تورم و خارش ناحیه بلافاصله بعد از عمل بهتر است از رانندگی خودداری نمایید.

بنا بر مطالعات و بررسی های انجام شده هیچ شواهدی دال بر عوارض , میزان اثر , طول ماندگاری, میزان صدمه به چشم (زیر ناحیه سوختگی پلک) , غده اشکی (در محل سوختگی) و دیگر ساختمانها وجود ندارد. اما با توجه به مکانیزم عملکردی دستگاه ریسکهای احتمالی عبارتند از:

  • افتادگی همزمان ابروها
  • کاهش میزان اثربخشی در افتادگیهای گوشتی
  • افتادگی همزمان پلک بالا (کوچکتر بودن شکاف پلکی)
  • بیرون زدگی چربی پلک (پف پلک بالا) چه در بخش داخلی پلک و چه در بخش وسط پلک بالا

جهت مشاهده،مشاوره خرید دستگاه جت پلاسما روی لینک کلیک کنید

  • اسکان پویاطب
  • ۰
  • ۰

سابسیژن چیست؟

سابسیژنازجمله محبوب ترین روش های درمانی جهت التیام و احیای جای اسکارهای ناشی از جوش، ملاسما و ... به شمار می‌رود. این درمان بعنوان یک روش کاملاً تخصصی و پیشرفته جهت درمان انواع اسکار آکنه ) کمندی (Tethered) ، غلطکی (Rolling) ، لنگری (Anchored) و چسبیده به لایه زیرین ((Bound down) بطور موثر کاربردی است.


انواع اسکارهای قابل درمان با سابسیژن
اسکارهایآکنه اغلب بر روی شقیقه ها ، چانه و گونه ظاهر می‌شوند. انتخاب متد درمانیمی بایست با نوع اسکار موجود، بمنظور اثربخشی بیشتر متناسب باشد. حدود ۸۰ درصد از انواع اسکارها به روش سابسیژن با حداکثر میزان اثربخشی قابل درمان می باشند. اغلب بیماران از وجود اسکارهای کمندی که بصورت افقی می بایست بشکنند، رنج می‌برند. به همین دلیل استفاده از درمان سابسیژن برای این گونهاز اسکارها در مقایسه با روش های مشابه از اثربخشی بالاتری برخوردار است.

عملکرد سابسیژن در درمان اسکار آکنه
مهمترین اصل در درمان جای جوشگاه، شناسایی و تشخیص نوع آن است. اسکارهای کمندی، چسبیده به لایه زیرین و غلطکی با تغییر حالت صورت بیشتر نمو پیدا میکنند. بعنوان مثال هنگام لبخند زدن یا تغییر حالت صورت فرورفتگی های پوست به این دلیل که به ساختارهای زیرین پوست نظیر ماهیچه ها و SMAS (سیستم ماهیچه های وتری صورت) چسبیده است، بیشتر نمایان می شود.

 

دراین شرایط، پیش از هر اقدامی باید ارتباط این اسکارها را با لایه زیرین پوست قطع کرد. دستگاه های لیزر و میکرونیدلینگ هایی مانند درمارولر بدلیل آنکه نمی‌توانند تا عمق بالا نفوذ کنند روش خوبی برای درمان بشمار نمی آیند. در نتیجه چنین روش هایی بر روی اسکارهای چسبیده به لایه زیرین تأثیرینخواهند داشت.


سابسیژن
درسال ۱۹۹۵ روش درمانی سابسیژن توسط دو متخصص پوست در نیویورک ابداع و به جامعه پزشکی معرفی شد. سابسیژن از عبارت “جراحی زیرپوستی بدون شکاف” گرفته شده است. برای درمان انواع لکهای پوستی اعم از جای جوشگاه 3تا 5 جلسه با فاصله 3 تا 6 هفته به تشخیص پزشک می باشد. برای درمان بخش های فرو رفته و برآمده، تعداد جلسات درمانی 5 تا 10جلسه با فاصله زمانی ۴ هفته مورد نیاز است.

انواع روش های سابسیژن
در تکنیکاولیه و اصلی روش سابسیژن از سوزن های زیر جلدی اریب با سایز ۲۵ الی ۲۷ استفاده میشد. اما طی گذشت زمان تکنیک های مختلفی معرفی شد که می‌توان به تکنیک های تیغه ای، سوزن نیکور با سایز ۱۸ میلیمتر و سوزن هایی با سایز ۱۸،۲۱، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ اشاره داشت.

 

اوایلدو تکنیک سابسیژن 1- برف پاک کن شیشه جلو (Windscreen Wiper)  و 2- سابسیژن لیپوساکشن ارائه شد. این دو تکنیک از جمله تکنیک هایی هستند که برای قطع ارتباط اسکار با لایه های زیرین کاربرد دارد.


تکنیک تلفیقی سابسیژن با تزریق خون
قدمتتکنیک تلفیقی سابسیژن به ٢٠ سال می رسد. در این روش خون بعنوان حائلی برایجلوگیری از شکل گیری دوباره اسکارها می باشد. از مزایای این تکنیک ویژه التیام و اثربخشی بسیار بالا در درمان اسکارها می باشد. اما این روش خالی از عیب و نقص نبوده و امکان برآمدگی در محل تزریق خون وجود دارد. البته اینموضوع ارتباط مستقیم با مهارت پزشک درمانگر دارد.

تکنیک تلفیقی سابسیژن و پیوند پوست
درروش تلفیقی پیوند پوست، شکاف مویرگی در محل فرورفتگی های اسکار ایجاد می‌شود. این شکاف خود عامل اصلی قطع ارتباط اسکار با لایه زیرین خود خواهد شد. در مرحله بعد با استفاده از لیزر CO2 پوست از ناحیه پشت گوش فرد گراف شده، در محل اسکار بخیه می‌شود. مدت ٣ تا ۴ روز اسکار به حال خود رها می‌شود.

این تکنیک در درمان اسکارهای فرو رفته وآتروفیک بسیار ایده آل است. اما در ١٠ درصد موارد زخم های التهابی در موضعتحت درمان شکل می‌گیرد که برای درمان آن می‌بایست شکافی در محل ضایعه ایجاد و با تزریق داروهای استروئیدی نسبت به رفع آن اقدام نمود. این تکنیک در حال حاضر نیز در بسیاری از کلینیک ها رواج دارد. نکته حائز اهمیت این است که این روش حتماً باید توسط جراح پلاستیک یا متخصص پوست انجام شود.

تکنیک تلفیق سابسیژن با  PRP
دراین تکنیک که از عمر آن چندی نمی گذرد، از پلاکت های غنی شده پلاسما (PRP)شخص به عنوان حائل بهره می‌گیرند. پلاکت های غنی شده پلاسما حاوی مقادیر بسیار زیادی فاکتور رشد و سایتوکین می‌باشد و از پلاکت های خون فرد گرفته می شود. این روش تا حد زیادی به تکنیک تلفیقی سابسیژن با تزریق خون شباهت دارد؛ ابتدا به روش سابسیژن ارتباط اسکار فرورفته/آتروفیک با لایه های زیرین قطع شده و بلافاصله پلاسما به موضع تحت درمان تزریق می‌شود.

تفاوت روش تلفیقی تزریق خون با پی آر پی
درروش تلفیقی پلاسما بدلیل آن که چگالی پلاکت های غنی شده پلاسما از خون کمتر است در نتیجه عوارض جانبی این روش به مراتب از تکنیک سابسیژن و تزریق خون کمتر خواهد بود. طی بازخوردهای به دست آمده، این روش یک تکنیک عالی و تحسین برانگیزی بشمار می آید.

تلفیق سابسیژن با مواد پر کننده (Filler)
استفادهاز فیلرها در کنار سابسیژن از جمله محبوب ترین روش هایی است که اولین باردر کلینیک های اروپایی برای درمان لک و اسکار ناشی از جوش به کار گرفته شد. فیلرها بدلیل این که نقش حائل یا واسط را ایفا می‌کنند به تنهایی برای درمان جای جوش.استفاده نمی شوند.

در این تکنیک ابتدا با سابسیژن اسکار را از لایه زیرینش جدا می کنند. مهم است بدانید که نتایج حاصل از سابسیژن دائمی و همیشگی است اما ماندگاری مواد پرکننده در بهترین حالت حداکثر یک یا دو سال می باشد. مقدار بسیار اندکی حدود 25/0 میلی لیتر از ماده پر کننده به محل اسکار تزریق می‌شود. این ماده نمی گذارداسکار بار دیگر به لایه زیرین خود بچسبد.

فیلرهایمتفاوت نتایج نسبتاً یکسانی از خود به جای می‌گذارند. بیماران بدون گزارش کوچکترین مشکل، از ظاهر بهبود یافته اسکارهای خود اظهار رضایت می‌کنند.

تلفیق سابسیژن با مکیدن پوست
تکنیکتلفیقی کاملاً جدید استفاده از یک دستگاه مکنده پوست به سمت بیرون کشیده می‌شود تا مبادا اسکار بار دیگر به لایه زیرینش پیوند بخورد. این روش بسیارجدید و نوپا، هنگامی که با سابسیژن ترکیب می‌شود تأثیر بسزایی در بهبود جای جوش خواهد داشت.

 

عملکردتکنیک های تلفیقی به مراتب بهتر از تکنیک سابسیژن معمولی است. اما طی نتایج بدست آمده، استفاده از پلاکت های غنی شده خون و فیلرها دارای اثربخشیبیشتر و پایدارتر می باشد. همچنین این روش در کلینیک های مطرح توسط متخصصین حاذق از محبوبیت و استقبال بینظیری برخوردار است.

چشم انداز جدید سابسیژن
روشهای روز دنیا و ترکیب آنها با یکدیگر سهم بسزایی در التیام و بهبود اسکار های آکنه داشته است. اغلب بیمارانی که به این عارضه دچارند، گونه های متفاوتی از اسکار را در صورت خود دارند که از آن میان می‌توان به اسکارهای غلطکی، آتروفیک، یخ شکن (Ice Pick) و Box car اشاره داشت. غالباً می توان سابسیژن را با تکنیک های انرژی محور میکرونیدلینگ همچون  ویواستراپی ترکیب کرد.

به طور خلاصه می توان گفت استفاده از سابسیژن در درمان انواع مختلف اسکار آکنه حرکتی زیرکانه و موفقیت آمیز است.افراد بسیاری این روش را بر لیزر درمانی ترجیح می‌دهند چرا که نتایج حاصل از آن مسحور کننده بوده است.

البته هنوز هم از روش های لیزر درمانی نظیر دستگاه های تمام فرسایشی بازسازی کننده سطح پوست برای التیام بخشیدن به ظاهر اسکارهای آکنه استفاده می شود. اما این روش بیشتر برای اسکار آکنه نوع Box car کاربرد دارد. از دیگر دستگاه های لیزر مورد استفاده در این مرکز می‌توان به لیزرهای فرکشنال  CO2 و RF Fractionalvivace اشاره داشت.

این مطالب برای بیماران چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟
مهمتریننتیجه حاصل از این مقاله این است که، چنانچه به موقع در صدد درمان جوش ها واسکارهای ناشی از آن باشید، چه بسا نتایج بهتری را درخواهید یافت. پس به این ضرورت توجه فرمایید که اسکار آکنه هر چه سریع تر درمان شود، نتایج حاصلبه مراتب بهتر و قابل قبول تر خواهد بود. اما بی تردید پیشگیری از ایجاد اسکار آکنه بهترین نتایج را بهمراه خواهد داشت. علاوه بر این بیمار دیگر مجبور نخواهد بود درد را تحمل کند و یا هزینه و زمان زیادی را صرف بهبود نماید.

 

برای خرید دستگاه لیزر co2 فرکشنال کلیک کنید.

  • اسکان پویاطب