مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

مشاوره تجهیزات پزشکی و زیبایی

مشاوره فروش تجهیزات پزشک و زیبایی

معرفی
شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب ، فعالیت خود را از سال 1380 با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان ، در راستای خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان در زمینه تولید ، معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی درمانی_زیبایی آغاز نمود.
نقطه عطف اسکان پویا طب، نظر بر نیاز جامعه پزشکی ، پیشروی در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد ، برای مقابله با ناهنجاری ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح بوده است.
اسکان پویا طب همواره هدف بزرگ مدیریت فروش تکنولوژی های برتر جهانی در زمینه های زیبایی و سلامت را دنبال می کند. توانمندی و پیگیری هدفمند؛ دو فاکتور مهم و از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید.
همواره نقطه نظر شرکت رسیدن به موفقیت های روز افزون در زمینه نوآوری است.
دستاورد
مجموعه دستاوردهای شرکت اسکان پویا طب طی سالها فعالیت خود، گردآوری کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه بوده است. که با تلاش و حضور در کنگره های داخلی و خارجی توانسته اند با جذب بیش از 5000 پزشک در زمینه های زیبایی، جراحی و زنان نمایندگی های شرکت را که مشتمل است از محصولات بزرگترین نمایندگی ها و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی را در سراسر کشور گسترش دهند.
مجموعه اسکان پویا طب متشکل است از چندین دپارتمان که از جمله آن ها میتوان به دپارتمان های علمی ، فروش ، آموزش ، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی اشاره کرد.
چشم انداز
شرکت اسکان پویا طب امید دارد که با یاری خداوند و با اتکا به دستاوردهای اخیر، طی سال های پیشروی با پیشبرد اهداف و توسعه دپارتمان های فعالیتی خود خدمتی فراتر در جهت پیشرفت علوم پزشکی ارائه نماید.

بلوار آفریقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، کوچه والی نژاد، برج افرا، طبقه اول، واحد ۱۰۹
۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴ – ۰۲۱۸۸۲۰۶۱۰۰ – ۰۲۱۸۸۸۸۵۷۵۰
info@skanpuyateb.com

کلمات کلیدی

کاربردهای آراف فرکشنال ویواسه

هایفو چیست؟

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه ipl shr

دستگاه لیزر جوانسازی و لیفت پوست

درمان قطعی جای جوش

آراف فرکشنال

چطور یک خرید موفق در انتخاب لیزر مو زائد داشته باشیم؟

دستگاه لیزر سه طول موج جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد

خرید لیزر سه طول موج

بهترین تکنولوژی لیزر مو زائد با مجوز

برترین تکنولوژی لیزر سه طول موج آمریکا

میکرونیدلینگ جیست؟

میزان تاثیر آراف فرکشنال

مزایا و معایب میکرونیدلینگ صورت

مزایا و معایب آراف فرکشنال

خرید دستگاه آراف فرکشنال

بهترین تکنولوژی لیفت و جوانسازی صورت

لیفت بوست بدون جراحی

rf fractional technology

پلاسما جت چیست؟

نحوه کار با پلاسما جت به چه صورت می باشد؟

مراقبت های ضروری بعد از انجام پلاسما

مدت زمان و تعداد جلسات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب پلاسماجت

عوارض پلاسما جت چیست؟

زیبایی بینی با پلاسماجت

استفاده از پلاسما جت برای درمان افتادگی پلک

کدام دستگاه لیزر برای پوست من مناسب است

دایود لیزر بلومون

خرید دستگاه دایود لیزر بلومون

تایپ پوستی من چیست؟

  • ۰
  • ۰

تفاوت لیزر و IPL

بمنظور بررسی تفاوت لیزر با IPL در مقاله قبلی به معرفی آی.پی.ال پرداختیم. در این بخش قصد داریم تا با تعریف لیزر و عملکرد آن به شرح دقیقتر این تفاوت بپردازیم.

لیزر چیست ؟

لیزر نور متمرکز شده در یک محفظه اپتیک است. لیزر با تابش نور متمرکز ، با طول موج یکسان و با قدرت کافی به گروهی از فولیکول های مو، بمنظور غیر فعال کردن و یا از بین بردن ریشه مو بدون آسیب رساندن به پوست اطراف، عمل می کند. نتایج باقی مانده از آن معمولا بدون درد ، با میزان رضایت بالا و ماندگاری طولانی را بهمراه دارد. این فرآیند به فوتوترمولیز انتخابی موسوم است. فوتو به معنی “نور” و ترمولیز به معنی “از بین بردن به وسیله حرارت” است. تنها هدف فولیکول مو می باشد و پوست اطراف ناحیه عمل معمولا سرد می شود.

 

لیزر دایود بولمون ( Diode Laser Bluemoon )

یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج (Pulse Duration) و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد . دایود لیزر Bluemoon از نوع لیزرهای جامد است که دارای طول موج 808 نانومتر می باشد.

با توجه به جذب بالای ملانین در این طول موج کاربرد ویژه آن، از بین بردن موهای زائد است. برخی کارشناسان لیزر بولومون را قدرتمندترین و پر تاثیرترین لیزر از میان دستگاههای مشابه موجود می دانند.

این دستگاه مجهز به اسکن آنالایزر بمنظور تشخیص صحیح و سریع تایپ پوستی کیس مراجعه کننده برای انتخاب و اعمال درمان مناسب با نتایج ماندگارتر و همچنین سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش و درد احتمالی نیز می باشد.

 

بررسی تفاوت تاثیرات لیزرهای مختلف

ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد اثرات متفاوتی دارند ؟

در جوای باید گفت: بله، دستگاه لیزر وابسته به نوع، سال تولید، کشور سازنده، تکنولوژی بکارگرفته شده میتواند اثرات متفاوتی را داشته باشد.

بعنوان مثال دستگاه دایود لیزر بولومون قابلیت بکارگیری در پوستهاى تیره و برنز شده را که کار با انواع لیزرها همچون الکس و آى پى ال بر روی آن ممنوع است را دارد. اما مهمتر از دستگاه، پزشک و اپراتور تنظیم کننده و انجام دهنده لیزر می باشد. گاه بهترین دستگاه در دستان ناشی اثرات معکوس ( پرموئی یا سوختگی ) خواهد داشت.

 

هزینه لیزر درمانی

بسیاری از مراکزی که خدمات رفع موهای زائد را با هزینه های پایین ارائه میدهند، به سیستم آی.پی.ال مجهز هستند و این در حالی است که تفاوت بسیاری بین این دو تکنولوژی وجود دارد. هرچند شایان ذکر است که تکنولوژی جدید و پیشرفته SHR بسیار نزدیک به لیزر بوده چنانکه از سوی سازمان FDA آمریکا دارای تائیدیه تکنولوژی می باشد. همچنین در توان کاری و اثربخشی قابلیت هم ترازی و مقایسه با دایود لیزر را داراست.

 

دستگاههایی چون RIOXY و OSCAR هر دو دارای هندپیسهای اس.اچ.آر بوده و از پرفروشترین و پرکاربردترین دستگاههای روز آمریکا،اروپا و آسیا بشمار می آید. نکته قابل توجه در این دستگاهها نتایج حاصله از اثربخشی بالای آنها می باشد.

 

همانظور که پیش تر اشاره شد، آی.پی.ال یک سیستم نوری و غیر لیزری محسوب میشود. مبنای این سیستم نور مرئی است که از فیلترهای مخصوصی عبور کرده و نتیجه آن ایجاد طول موجهای متفاوت میباشد.

 

سیستم آی.پی.ال دارای تنوع بالایی است که این تنوع با توجه به کاربردهای مختلف آن طراحی شده است. برای مثال سیستم آی.پی.ال که برای درمان پیگمانته یا همان لک استفاده میشود با نوعی که برای از بین بردن موهای زائد از آن استفاده میشود، کاملا متفاوت است.

 

شاید این پرسش به ذهن برسد که چرا با وجود لیزر، از آی.پی.ال استفاده میشود. در جواب این سوال باید گفت همانطور که در بالا ذکر شد تفاوت در قیمت و هزینه و با توجه به تکنولوژی جدید SHR که عملکردی همسان با لیزر را دارا است ، از دلایل عمده پا برجایی تکنولوژی IPL بشمار می آید.

 

عوارض احتمالی IPL

شاید تصور کنید روش آی.پی.ال به سبب بهره گیری از نور مرئی و طول موج متغیر سینوسی به نسبت لیزر دارای خطر و عوارض است، در حالی که چنین تصوری کاملا نادرست است. آی.پی.ال با استفاده از فیلتر در هندپیسهای Elight و تکنولوژی جدید SHR بدون نیاز به فیلتر عوارض و خطرات جبران ناپذیری را بهمراه نخواهد داشت.

 

نکته حائز اهمیت این است که سیستم آی.پی.ال میبایست توسط پزشک و اپراتور کارآزموده بکار گرفته شود. آن هم اپراتوری که در انجام این کار مهارت و تجربه کافی دارد. در غیر این صورت باید احتمال عوارض ناشی از آن همچون سوختگی و یا حتی پرمویی را نیز در نظر داشت.

 

همانطور که گفته شد سیستم آی. پی. ال تقریبا تمام کاربردهای لیزر را دارد، ولی باید به این مورد توجه داشت که نتایج استفاده به عوامل محیطی، ژنتیکی و … بستگی دارد. چنانچه میتوان گفت با توجه به ویژگی های فردی لیزر و تکنولوژی SHR مبتنی بر IPL ممکن است نتایج کاملا مشابهی را برجای گذارند.

 

همچنین میتوان گفت اگر یک فرد بخواهد موی زائد خود را از بین ببرد با لیزر زودتر به نتیجه مطلوب میرسد و در آی. پی.ال این نتیجه دیرتر حاصل میشود.

اگر بخواهیم مقایسه دقیقتری بین این دو روش بیان کنیم باید گفت ماندگاری نتیجه حاصل از آی.پی.ال کوتاهتر است و طول مدت درمان آن به نسبت لیزر طولانیتر است و فرد باید جلسات بیشتری برای رفع مشکل خود به پزشک مراجعه کند.

از عمده تفاوتهای آی.پی.ال پایین بودن هزینه آن نسبت به لیزر است.

جهت مشاهده و مشاوره خرید تکنولوژی های رفع موی زائد آی پی ال و اس اچ آر کلیک کنید.

  • ۹۸/۰۸/۲۹
  • اسکان پویاطب

نظرات (۱)

  • پوریا قلعه
  • مقاله خوبیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی